1. Ce VALABILITATE au produsele?
Începand cu luna iulie a anului 2013 in Uniunea Europeana a intrat in vigoare Regulamentul European al Cosmeticelor nr. 1223/2009
În baza acestui Regulament nu se mai opereaza cu notiuni ca data de fabricatie sau data de expirare, ci cu Data de minima durabilitate “data până la care produsul cosmetic, depozitat în condiții adecvate, îndeplinește funcția sa inițială”
Data de minimă durabilitate este exprimată clar și indică fie luna și anul, fie ziua, luna și anul, în această ordine.
a)De remarcat ca Data de minima durabilitate este obligatoriu a se indica pentru produse cu durabilitate mai mica sau egala cu 30 luni. Data în sine sau detaliile privind locul în care aceasta este inscripționată pe ambalaj sunt precedate de simbolul clepsidrei sau de mențiunea: „a se folosi preferabil înainte de”
b)Indicarea datei de minimă durabilitate nu este obligatorie pentru produsele cosmetice cu o durabilitate mai mare de 30 de luni. Asemenea produse sunt însoțite de indicarea duratei de utilizare după deschidere(PAO –Period After Opening si este exprimata in luni M =latina luni) pentru care produsul este sigur și poate fi folosit fără a avea efecte nocive asupra consumatorului .
2. Cand se ofera paleta de 6/12/24 gratuit?
Cand cumparati 6 rezerve de fard de pleoape, primiti gratuit paleta magnetica de 6. Cand cumparati 12 rezerve, primiti gratuit paleta de 12. Cand cumparati 24 rezerve, primiti gratuit paleta de 24.
Atentie! Rezerva de fard Baked (ref.11374) nu face obiectul acestor promotii. Are alt pret si nu incape in paleta magnetica.
Produsele se livreaza in limita stocului disponibil la data confirmarii comenzii.
SC Sonya Mod SA nu poate garanta disponibilitatea in stoc, in depozit, a tuturor produselor prezentate, imprejurare in care contractul intre SC SONYA MOD SA si potentialul cumparator nefiind incheiat.
3. Ce inseamna “in limita stocului disponibil”?
Toate produsele de pe site sunt in limita stocului disponibil la data confirmarii comenzii. In cazul in care produsul comandat de dvs. nu mai este pe stoc, veti fi sunat de echipa de la Livrari si aveti posibilitatea de a alege alt produs.
4. Ce inseamna “oferte/promotii necumulabile cu alte oferte si promotii”?
Toti profesionistii posesori de carduri Melkior PRO nu pot beneficia de alte promotii si oferte pe site. Ori comanda ca Profesionist si beneficiaza de Reducerea de profesionist, ori comanda ca un simplu consumator/Persoana Fizica si beneficiaza de Oferta sau Promotia din ziua respectiva.
5. Promotiile sunt valabile si in magazine?
Cititi cu atentie pe bannerul promotiei ca sa aflati daca promotia respective este valabila DOAR online sau si in Magazinele Melkior. Fiecare promotie este insotita de un text in care sunt anuntate: data cand e valabila promotia, referintele produselor din promotie, daca este valabila online sau in magazine, necumulabila cu alte oferte si promotii.
6. Cum se obtine reducerea de PROFESIONIST valabila pe SITE?
Pentru a obtine reducere de PROFESIONIST valabila pe SITE trebuie sa va faceti un cont pe site si sa trimiteti urmatoarele acte pe adresa office@melkior.ro :
copie dupa diploma de calificare (make-up, nails, cosmetica, coafura)
copie dupa Cartea de Identitate
poza cu o realizare personala in domeniu (poza cu make-up, nails sau hair realizata de dvs si in care apareti si dvs)
numar de telefon
Email-ul trimis cu documente nu trebuie sa contina mai mult de 10 MB deoarece nu-l primim.
Daca sunteti client pro sau salon si aveti card valabil in Magazinele Melkior si doriti sa beneficiati de aceeasi reducere si pe site www.melkior.ro trebuie sa va creati un cont pe site si sa scrieti la rubrica “observatii” ca aveti deja un card valabil in magazin.
Clientii PRO sau Saloane sunt considerati a fi clienti persoane juridice sau profesionisti in acest domeniu si nu consumatori, iar dispoziitile din termeni si conditii se vor aplica in cosecinta.
7. Cum se obtine CARD de Reducere de PROFESIONIST valabil in MAGAZINELE Melkior?
Pentru a obtine CARD de reducere de profesionist valabil in MAGAZINELE Melkior trebuie sa trimiteti urmatoarele acte pe adresa office@melkiorprofessional.com :
copie dupa diploma de calificare (make-up, nails, cosmetica, coafura)
copie dupa Cartea de Identitate
poza cu o realizare personala in domeniu (poza cu makeup, nails sau hair realizata de dvs si in care apareti si dvs)
numar de telefon
adresa de email
magazinul Melkior din care doriti sa ridicati cardul
Documentele pentru eliberare card vor fi trimise la sediul Melkior din Paris, vor fi analizate si veti primi aprobarea pentru eliberarea cardului.
Email-ul trimis cu documente nu trebuie sa contina mai mult de 10 MB.
8. Cum se obtine Reducere SALON valabila pe SITE?
Pentru a obtine reducere SALON valabila pe site trebuie sa va faceti un cont pe site si sa trimiteti urmatoarele acte pe adresa office@melkior.ro :
copie dupa certificatul de inregistrare (certificat constatator in cazul in care nu se specifica in certificat domeniul “cosmetic, salon, frizerie”)
copie dupa Cartea de Identitate a administratorului Salonului
poza cu Salonul
adresa de livrare
numar de telefon
adresa de email
Email-ul trimis cu documente nu trebuie sa contina mai mult de 10 MB deoarece nu-l primim.
Daca sunteti client pro sau salon si aveti card valabil in Magazinele Melkior si doriti sa beneficiati de aceeasi reducere si pe site www.melkior.ro trebuie sa va creati un cont pe site si sa scrieti la rubrica “observatii” ca aveti deja un card valabil in magazin.
9. Cum se obtine Card de Reducere SALON valabil in MAGAZINELE Melkior?
Pentru a obtine CARD de reducere SALON valabil in MAGAZINELE Melkior trebuie sa trimiteti urmatoarele acte pe adresa office@melkiorprofessional.com :
copie dupa certificatul de inregistrare (certificat constatator in cazul in care nu se specifica in certificat domeniul “cosmetic, salon, frizerie”)
copie dupa Cartea de Identitate a administratorului Salonului
poza cu Salonul
adresa de livrare
numar de telefon
adresa de email
magazinul Melkior din care doriti sa ridicati cardul
Documentele pentru eliberare card vor fi trimise la sediul Melkior din Paris, vor fi analizate si veti primi aprobarea pentru eliberarea cardului.
10. Cum se obtine Cardul de Fidelitate valabil in Magazinele Melkior?
Pentru a obtine CARD de FIDELITATE valabil in Magazinele Melkior trebuie sa va prezentati in magazin si sa-l achizitionati contra sumei de 10 lei.
De asemenea, puteti obtine cadou CARDUL de FIDELITATE Melkior la orice cumparatura de minim 100 lei.
Cum se pot folosi punctele accumulate cu Cardul de Fidelitate Melkior?
• La 1000 puncte - beneficiati de Voucher cadou in valoare de 50 lei.
• La 2000 puncte - beneficiati de Voucher cadou in valoare de 100 lei.
• La 3000 puncte - puteti beneficia de cursuri la Scoala de Make-up Melkior sau la Scoala de Manichiura Melkior.
11. Care sunt adresele magazinelor Melkior?
La Contact gasiti raspunsul. http://www.melkior.ro/contact
12. Cum CUMPAR de pe site?
Iata aici detalii despre cum puteti sa cumparati de pe site Melkior:
http://www.melkior.ro/content/6-cum-cumpar
13. Pot sa comand si TELEFONIC pentru produsele de pe site?
Da, se poate comanda telefonic la numarul de telefon: 021.794.02.76.
14. Preturile de pe site includ TVA?
Da, toate preturile de pe site sunt cu TVA inclus, sunt valabile doar pentru cumparaturile online si nu sunt cumulabile cu alte oferte sau promotii.
15. Se poate face PLATA cu cardul in rate?
Da. Se poate face plata in rate pentru cardurile care au aceasta optiune.
16. Am TRANSPORT Gratuit la comenzile pe site?
Oferim transport gratuit la toate cumparaturile de peste 99 lei, de asemenea, uneori avem si oferte sau promotii speciale de "Transport Gratuit la orice comanda".
17. Ce trebuie sa stiu despre LIVRARE?
Livrarea se va face la adresa comunicata de dvs, in termen de 7 zile lucratoare din momentul finalizarii unei comenzii. Pentru o serie de produse , acest timp poate fi prelungit, in functie de disponibilitatea stocului. Toate comenzile preluate in zilele de SAMBATA si DUMINICA vor fi procesate LUNI.
In anumite situatii speciale impuse de starea vremii sau de o perioada destul de incarcata a curierilor (de exemplu, de Craciun, Paste, alte Sarbatori importante, de Black Friday, in situatii de urgenta), termenul de livrare poate fi depasit, dar nu mai mult de 30 de zile.
Produsele se livreaza in limita stocului disponibil la data finalizarii comenzii. Nu putem garanta disponibilitatea in stoc, in depozit, a tuturor produselor prezentate.
18. La comenzile pe site se poate face LIVRAREA si in alte tari?
Puteti face comanda din orice tara membra a Uniunii Europene, insa putem livra doar in anumite zone, in functie de contractele pe care le avem cu curierii. Altfel, pentru produsele cumparate de pe melkior.ro, livrarile se fac doar pe teritoriul Romaniei.
Pentru alte tari intrati aici: www.melkiorprofessional.com
Daca veti comanda pe siteul Melkior din FRANTA, livrarea se face pe teritorul FRANTEI.
Daca veti comanda pe siteul Melkior din BELGIA, livrarea se face pe teritorul BELGIEI.
Daca veti comanda pe siteul Melkior din ELVETIA, livrarea se face pe teritorul ELVETIEI.
Daca veti comanda pe siteul Melkior din LITUANIA, livrarea se face pe teritorul LITUANIEI.
Daca veti comanda pe siteul Melkior din ARABIA SAUDITA, livrarea se face pe teritorul ARABIEI SAUDITE.
19. De ce IMAGINEA produsului de pe site nu seamana cu cea din realitate?
Imaginile prezentate pe site au caracter informativ si pot exista mici diferente intre acestea si produsele respective, desi facem un efort constant in a promova imagini de cea mai buna calitate a produselor noastre. Din pacate, cauza calibrarii monitoarelor si a telefoanelor mobile, in special a tipurilor vechi de calculatoare, laptopuri si telefoane, pot fi niste mici diferente de culoare si nuante la unele produse.
20. Produsele sunt testate pe animale?
In mod cert, nu! De altfel, in Uniunea Europeana testarea pe animale este interzisa.